Offsite Tape Vaulting banner - business-woman-speaking to a group at a meeting

Pastrarea mediilor magnetice in self special

Concentrați-vă pe inovarea afacerii dumneavoastră. Lăsați-ne pe noi să va protejăm datele.

COPII DE REZERVĂ PENTRU BENZI ȘI SERVICII DE PĂSTRARE A BENZILOR ÎN AFARA LOCAȚIEI

Protejarea informațiilor comerciale vitale în afara locației și în regim deconectat (offline) oferă încredere în recuperarea datelor atunci când e nevoie

Angajații dumneavoastră ar trebui să se concentreze pe sarcini care sunt importante pentru afacere. Dar ca urmare a volumului crescător de informații comerciale esențiale care trebuie să aibă copii de rezervă și să fie protejate, sunteți obligat să cheltuiți timp și bani pentru a gestiona procesul, suporturile media și unitățile.

Prin mutarea benzilor în afara locației și în grija unui terț de încredere, cu resurse, lanț de custodie, tehnologie și experiență dovedite și care se concentrează pe protejarea datelor dumneavoastră, puteți reduce timpii morți și puteți relua activitatea - pentru că afacerea dumneavoastră depinde de asta.

Protejarea și păstrarea datelor comerciale în afara locației - îndeplinirea cerințelor de conformitate și asigurând totodată disponibilitatea datelor

Consecințele defecțiunilor tehnice, ale erorilor umane, coruperii de software și ale dezastrelor provocate de om sau ale catastrofelor pot afecta productivitatea. Însă datele au nevoie de copii de siguranță și, mai important, trebuie să fie protejate în afara locației, astfel încât să poată fi recuperate.

Serviciile Iron Mountain® de depozitare a benzilor în seifuri în afara locației vă pun la dispoziție o soluție complexă de protecție a datelor pentru transportul, stocarea, gestionarea și recuperarea suporturilor media de siguranță în și de la o unitate sigură, aflată în afara locației dumneavoastră.

Dispunem de expertiza necesară pentru a garanta că vă veți putea repune pe picioare în cazul în care se întâmplă imprevizibilul Protocoalele noastre riguroase în privința lanțului de custodie și mijloacele logistice sigure garantează că informațiile dumneavoastră vitale sunt protejate atât în tranzit, cât și în timpul stocării. Și pentru că suporturile dumneavoastră media sunt gestionate în conformitate cu proceduri dovedit eficiente și cu cele mai bune practici, veți avea încredere în capacitatea dumneavoastră de a găsi ce vă trebuie atunci când aveți nevoie, oricând o sursă internă sau externă solicită date de pe o anumită bandă.

Soluțiile includ:

CONSULTANȚĂ PENTRU PĂSTRAREA BENZILOR ÎN SEIFURI ÎN AFARA LOCAȚIEI

Cerințele comerciale se află într-o continuă schimbare pe măsură ce sunt publicate noi reguli și reglementări, iar firma dumneavoastră trebuie să fie în conformitate.

Poate fi un proces complex și dificil să mențineți o strategie eficientă, fiabilă și eficace de păstrare care să îndeplinească aceste cerințe care se modifică în mod constant. Serviciile Iron Mountain de consultanță pentru păstrarea în afara locației vă oferă informații despre cele mai bune practici în domeniul menținerii și păstrării benzilor.

Iron Mountain dispune de o echipă fiabilă de consultanți profesioniști, dedicați să vă dea sfaturile necesare pentru a vă ajuta să abordați în mod optim cerințele privind protecția datelor, recuperarea în caz de dezastru și arhivarea. Consultanții noștri vă pun la dispoziție recomandări practice, cele mai bune practici din industrie, precum și atenția personală, pentru a se asigura că datele organizației dumneavoastră sunt în siguranță, sunt conforme și sunt gestionate corespunzător.

Stocarea de date este o activitate importantă. Economisiți timp, bani și spațiu și lăsați profesioniștii Iron Mountain să vă dea încrederea de care aveți nevoie pentru a vă îmbunătăți procesul de stocare de date.

GESTIONAREA BENZILORSECURESYNC®

Gestionați, căutați, localizați și recuperați datele online, prin intermediul unei interfețe ușor de folosit și sigură

Offsite Tape Vaulting -  SecureSync program  Screenshot

S-a întâmplat - nu reușiți să găsiți datele de care aveți nevoie pentru cerințe privind litigiile și audituri, astfel că trebuie să petreceți timp și să depuneți efort căutând suporturile media care conțin datele de care aveți nevoie.

Nu vă mai faceți griji în privința copiilor de siguranță pe bandă și economisiți timpul prețios al angajaților SecureSync® realizând o parte a programului de gestionare a benzilor, astfel încât să știți oricând unde se află datele din copiile de siguranță.

  • Acces nonstop la datele din afara locației

  • Transparență totală în privința locului unde se află datele dumneavoastră, fie în tranzit, fie în seif

  • Gratuit pentru clienții Iron Mountain!

SecureSync® vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a urmări suporturile media în unitățile Iron Mountain, pentru a programa date de ridicare a acestora, pentru a vizualiza rapoarte, pentru a depozita și a accesa planul de recuperare în caz de dezastru și multe altele.

Offsite Tape Vaulting - Truck Icon

Ridicări automate de suporturi media

Offsite Tape Vaulting - Laptop Icon

Urmărirea online a suporturilor media pentru a reduce împovărarea angajaților și erorile manuale

Offsite Tape Vaulting - Vaulting Icon

Inventar online în timp real al benzilor distribuite către, stocate la și returnate de la Iron Mountain

Offsite Tape Vaulting - Hazard Icon

Urmărirea suporturilor media la unitățile de recuperare în caz de dezastru sau în timpul unui test

Offsite Tape Vaulting - Checklist Icon

Rapoarte de stare și de excepție

Offsite Tape Vaulting - Mobile Icon

Gestionați sarcini administrative și de autorizare ușor și rapid oricând, oriunde

AUDIT AL INVENTARULUI

Sunteți sigur că inventarul suporturilor media din afara locației a fost complet și precis

Discrepanțele necunoscute sau nerezolvate în inventarul suporturilor media reprezintă un risc major pentru organizația dumneavoastră - în special când suporturi care nu sunt înregistrate pot fi solicitate oricând în cadrul unui audit sau al unei solicitări privind un litigiu, ori ca urmare a unui incident de recuperare în caz de dezastru. Poate fi nevoie de mult timp, multă energie și multe cheltuieli pentru a căuta și localiza suporturile media rătăcite

Este în interesul dumneavoastră să fiți sigur că inventarul este precis și complet. Serviciul Iron Mountain de audit al inventarului vă oferă o măsură suplimentară de încredere, ajutându-vă să identificați exact ce date aveți și unde se află acestea.

Offsite Tape Vaulting - Employee scanning tape storage boxes

În funcție de nevoile dumneavoastră și de motivul auditului, există mai multe opțiuni pentru servicii de audit al inventarului care vă pot veni în ajutor:

Compararea inventarului

Simplu și eficient, transmiteți numerele codurilor de bare ale suporturilor media prin intermediul SecureSync® iar noi generăm un raport care arată eventualele discrepanțe. Este un serviciu gratuit pentru actualii clienți Iron Mountain® ai serviciului de păstrare a benzilor în seifuri în afara locației.

Audit al seifului

Scanare și raportare. Iron Mountain vă scanează toate codurile de bare sau un sub-set de coduri de bare pentru suporturile media stocate în seiful nostru. Atunci când operațiunea este finalizată, utilizatorii dumneavoastră autorizați primesc un raport cu datele constatate, inclusiv erori, duplicate și/sau elemente lipsă.

Scanare făcută de client

Suflecați-vă mânecile și implicați-vă Vizitați un seif media al Iron Mountain și vă va fi pus la dispoziție un spațiu unde puteți face un audit la fața locului, folosind propriii dumneavoastră angajați. Iron Mountain vă va asista în procesul de auditare și vă va ajuta să rezolvați orice discrepanțe ar putea apărea.

SOLUȚII DE ARHIVARE A DATELOR

Creșterea volumului de date și politicile privind păstrarea datelor fac dificilă gestionarea datelor arhivate

Informațiile comerciale trebuie păstrate - fie din motive de conformitate, fie pentru păstrarea integrității organizației. Însă volumul de informații crește rapid și depășește așteptările. În acest moment aveți atât de multe date încât nu sunteți sigur cum să le gestionați. Toate sunt informații importante care trebuie păstrate pentru a menține integritatea firmei, însă stocarea acestora a devenit o provocare.

Informațiile arhivate probabil nu reprezintă date prioritare, de care să aveți nevoie constant. Datele originale continuă să fie importante pentru afacerea dumneavoastră. De fiecare dată când aveți de-a face cu un audit, un litigiu sau o solicitare de descoperire, devine esențial să fiți sigur ce date sunt stocate în benzile din arhivă.

offsite tape vaulting - a data tape

Experiență și cunoștințe pentru a vă ajuta să gestionați, protejați și păstrați informațiile.

Copiile de siguranță sunt pentru recuperare, iar arhivele sunt pentru restaurare. În orice situație, fie că este vorba de o întrebare obișnuită sau o catastrofă de proporții, trebuie să vă puteți accesa datele în mod sigur și eficient. Iron Mountain dispune de experiența și cunoștințele necesare pentru a vă ajuta să stabiliți cum să identificați informațiile pentru arhivare și pentru copiile de siguranță.

Iron Mountain oferă o soluție complexă pentru arhivarea datelor și un program de recuperare, pentru a proteja și păstra în mod rentabil datele care trebuie păstrate, și a le menține accesibile pentru conformitate, chestiuni juridice și creare de valoare - lăsând personalul IT să se concentreze pe inovarea afacerii, fiind totodată sigur că se știe ce date sunt stocate, dar totuși accesibile când este nevoie de ele.

GESTIONAREA IDENTIFICĂRII BENZILOR

Creșterea volumului de date poate face dificilă identificarea informațiilor care trebuie păstrate

Organizația dumneavoastră este în continuă creștere și la fel este și volumul de suporturi media digitale. Este dificil de identificat informații specifice atunci când căutați prin arhivele de benzi. Acest lucru este valabil în special când informațiile dumneavoastră ar putea fi stocate pe numeroase suporturi media redundante. În plus, este posibil să fi trecut prin procese de fuziune, achiziții, expansiuni ale firmei și modificări IT organizaționale, astfel că gestionarea volumelor de date din trecut și din prezent este cu atât mai dificilă.

Dezvoltarea și aplicarea unei politici bine definite în privința păstrării datelor

Gestionarea creșterii explozive a volumului de date, stabilind cu exactitate ce date trebuie păstrate generează provocări:

  • Identificarea informațiilor care se bazează pe benzile cu copii de siguranță
  • Producerea de informații pentru descoperire sau îndeplinirea altor cerințe cu termene limită presante
  • Riscul de penalizări sau amenzi pentru lipsa de reacție în cazul unei descoperiri juridice sau al unui eveniment din sfera conformității
  • Încrederea de a ști că țineți doar datele care trebuie să fie păstrate
  • Luați decizii cu privire la păstrarea, distrugerea și restaurarea datelor dumneavoastră
  • Secretul pentru a ști la ce date puteți să renunțați constă în 1) a ști ce aveți și 2) a aplica inventarului de date o politică privind păstrarea datelor bine definită și care poate fi apărată.
  • ServiciulIronMountain® de identificare a benzilor vă ajută să înțelegeți conținutul benzilor pe care sunt copii de siguranță prin indexare proactivă, oferindu-vă o imagine clară asupra tipurilor de date existente pe benzile dumneavoastră.
business women

CONTACTAȚI IRON MOUNTAIN